Winter / Christmas Inspiration ❄

Tohle bude článek o zimních / Vánočních outfitech a dekoracích. Mě to hodně inspirovalo a doufám, že vás také.

Připravila jsem si pro Vás koláž pár zimních, či Vánočních kousků, které by ve vašem šatníku neměly chybět. Sestavím z toho pár outfitů.




Co teď asi hodně vídám, jsou černé legíny (rifle), bílý (nebo jakýkoli) svetr, parka a chelsea boots. Opravdu hodně častá kombinace a velice se mi líbí. Není to nic přeplácaného, prostě jednoduchý, ale pohodlný a super outfit na podzim/zimu.
Také hodně oblíbená jsou skate skirts, nadkolenky, zase nějaký svetr nebo jakýkoli vršek. Tuhle kombinaci miluji, a nosím ji celkem často. Plánuji si to nejspíše vzít na Štědrý den, ale uvidíme.
Úplně pro mě nejpohodlnější jsou Vánočně vzorované legíny (rifle) a over-sized svetry. je to moc pohodlné a můžete v tom jít kamkoli. Být v tom doma, venku, v obchoďáku, prostě kdekoli.
No a jako poslední, cože je taková ochutnávka z dekorativní kosmetiky, jsou tmavé rty a tmavé nehty. Chystám se koupit nějakou pěknou, tmavou rtěnku a nebo nějakou červenou. Na podzim/zimu je to opravdu pěkné.

A jako další tu mám Vánoční dekorace.


Zase malá ochutnávka dekorací které se mi líbí. Chtěla bych si vyrobit ten nápis Merry Christmas, protože mi to přijde jako skvělý nápad a je to ve Vánočních barvách. Rozhodně všechny dekorace se mi líbí. K Vánocům si přeji, jak jste mohli vidět Yankee candle. Z těch Vánočních vůní mi nejvíce voní Christmas Eve. Není zas tak moc sladká a moc se mi líbí. Navíc to jejich balení, achh úplně se rozplývám :)

Tohle by bylo všechno, doufám že se článek líbil. Mějte se krásně ♥

1 komentářů:

  1. Super inspirace!

    If anyone is up to following each other, let us know!

    http://curyinthecity.blogspot.com/
    Fashion&Fun PARIS

    OdpovědětVymazat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author