Na začátek

Ahoj. Takže tohle je můj blog, asi jak jste si všimli. Založila jsem si ho proto, protože mě baví beauty a fashion věci. Taky jedna moje kamarádka mě k tomu dokopala ( http://beautybytereza.blogspot.cz/ ). Ano, moc toho o blogování nevím:D. Jsme začátečnice, tak na to berte ohledy, prosím :D.


Najdete tu, už jak jsem zmínila, beauty a fashion věci, tagy a prostě random posty. Jinak, jmenuji se Kája, ale moje přezdívka je Charlie. Takže mě můžete oslovovat Charlie. Je mi 14 let, chodím na základní školu a jsem z Prahy. Miluju tanec, hudbu, jídlo, oblečení, kosmetiku a prostě všechny ty holčičí věci. Tancuji ve Fantasy Dance Studiu, ve zkratce FDS. Strašně mě to baví, jsou tam nejlepší lidi. Naplňuje mě to radostí a když má blbou náladu tak FDS mi ji vždy zvedne. Jo, a zapomněla jsem na YouTube. Strašně ráda se koukám na videa českých i zahraničních YouTuberů. Nejradši mám Teri Blitzen, Gabču Hecl, Stylewithme, Vadaka, Madbros, Superwoman (zahraniční), Connor Franta (zahraniční). Je jich opravdu hodně a nechce se mi je vypisovat všechny. Taky miluji cestování a můj největší sen je, se podívat do Ameriky. Případně se odstěhovat do New Yorku ♥. Tohle je pro začátek všechno:)
ig - @charlynakam_

0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author