Annabelle

Takže, dneska budu psát o tom, jaký byl horor Annabelle. Na tom hororu jsem byla s kamarádkami Áďou ( YT kanál - looksbyadel ), Terkou ( Blogger: http://beautybytereza.blogspot.cz/ ) a mojí nejlepší kamarádkou Terezkou. Prostě mě jen tak napadlo, že půjdeme do kina na horor. Zrovna dávali Annabele. Přišlo mi to jako skvělý nápad, protože ráda koukám horory a ještě lepší by bylo se koukat na horor s holkama. Tak jsme se prostě odmluvily, že v úterý tedy půjdeme. Chtěly jsme jít nějak pozdě, aby byla tma, takže jsme vybraly 20:00. Tak jsem zarezervovala lístky. V 19:30 jsme měly sraz v cinemě, na Hájích. Koupily jsme lístky, popcorn a jenom čekaly. Pak jsme si na záchodech hodily pár selfíček :D


No a potom, jsme si sedly na naše sedadla a čekaly, než to začne. Některý reklamy jsou fakt nudný, ale třeba upoutávka na Jessabelle byla super:D. Když to začínalo, bylo mi celkem špatně od žaludku. Nevím proč, ale prostě bylo :D. Nejdřív to bylo v pohodě, ale pak už jsem se celkem bála. Asi vám tady nebudu popisovat celej film, protože nechci spoilerovat těm z vás, kteří to ještě neviděli, ale napíšu aspoň svoje pocity. Horor byl jako takovej fakt horor. Někdy jsem fakt až zaječela a měla jsem mráz po zádech, ale čekala jsem to horší. I když jsem šla domu tmavým barákem tak jsem se nebála, ani když jsem přišla domu a máma spala :D. Fakt to bylo super, hlavně to bylo s holkama, takže jsme si to užily. Nakonec vám dám pár foteček:) Horor doporučuji!:) A tohle by bylo všechno, článek více méně o ničem:D Mějte se krásně ♥.














1 komentářů:

  1. Taky jsem byla nedávno na Annabelle, šíleně jsem se bála, ale potom to přešlo. Díky 'V zajetí démonů' jsem čekala že to bude podobné, ale bylo to celkem fajn! :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author