Winterlicious TAG ❄

Tak pro dnešek to bude známý Winterlicious TAG. Doufám, že se bude líbit :) (je to trochu brzo, ale já už jsem na zimu a Vánoce plně připravena a nemůžu se dočkat!)



1. Oblíbený lak na nehty? Mám 3 od Essence. První je takový stříbrný (odstín - 02 spakrling silver). Je sice praskací, ale když si ho dáte na nějaký podklad, vypadá moc hezky. Druhý krásně červený (odstín - 113 do you speak love?) a třetí krásný zlatý s červeným třpytem (odstín - 94 gold fever)






2. Oblíbený produkt na rty? Jednoznačně Carmex normální, bez příchutě. A druhý nejspíš baby lips v odstínu Peach Kiss (Baby lips - nevím , Carmex - kolem 50Kč, kupovala jsem ho v Německu)


3. Nejnošenější zimní oblečení? To bude asi tenhle bílo černý, s trošku vánočním a zimním vzorem. Zahřeje a hodí se skoro ke všemu. Mám ho moc ráda. (650Kč)


4. Nejnošenější zimní doplněk? Tuhle šálu už mám asi 2 roky a nikdy nezklamala. Je huňatá, velká a prostě super. Sice je barevná, takže se nemusí hodit ke všemu, ale hlavní je, že zahřeje :). A je nejspíš z C&A, ale to si nejsem jistá.


5. Nejoblíbenější zimní svíčka? Na 100% tahle od Village Candle, Pumpkin Pie. Voní opravdu vánočně a provoní celý byt. Je úžasná. (cenu nevím)


6. Nejoblíbenější zimní nápoj? Určitě tenhle čaj od Dalmayeru. Je fakt výborný, ještě když si do něj dáte med. Chutná mi ze všech čajů který jsem kdy vyzkoušela nejvíc.


7. Tvoje nejoblíbenější pohádka/film všech dob? Nejvíc miluju Mrazíka. To je moje opravdová srdcovka. :) ♥

8. Nejoblíbenější Vánoční píseň? Tak určitě české koledy, pak Ariana Grande ft. Mac Miller - Baby It's Cold Outside a celé Vánoční album Ariany a Justina.

9. Oblíbené Vánoční jídlo? Bramborový salát a řízky, klasika :D Pak to cukroví, které jím po tunách.

10. Oblíbená Vánoční výzdoba? Světýlka, stromeček, řetězy.. Prostě zase klasika :)

11. Co je na vrcholu tvého ''Dopisu pro Ježíška?'' Nový foťák, který už jsem zmínila v Christmas Wishlistu. Protože mě baví fotit, natáčet a tak :)

12. Co máš v plánu o Vánočních prázdninách? Možná pojedeme na hory, ale spíš budu s rodinou v Praze :)

Mějte se krásně ♥


4 komentářů:

  1. Ty jo pěkný TAG. Já to mám uplně stejěn na Vánoce se tak neskutečně těším, i na tu atmosféru. :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak, dokonce si už chci vyzdobit pokoj!:D Děkuju:))

      Vymazat
  2. How many nice things!

    New FASHION post on
    www.lowbudget-lowcost.blogspot.it

    OdpovědětVymazat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author