What I Love About Christmas ❄


Taky milujete tu Vánoční atmosféru, nákupní horečky, světýlka, výzdobu, vůni stromečku, cukroví a tak dále? Já tedy rozhodně ano!




Věc, kterou opravdu miluji, je ta atmosféra. O Vánocích nejde jenom o ty dárky, jde o to, že jste s rodinou a trávíte čas s Vašimi nejbližšími. I když, u nás to tak nikdy nebylo, že se sešla celá rodina. Vždy jsem byla s mamkou a taťkou, tenhle rok budu jenom s mamkou :)
Prostě Vánoční atmosféru miluji, je to něco tak nepopsatelného. Až mě to někdy dojímá :)




Další věc, která se mi opravdu líbí, jsou nákupní horečky. Přes to, že lidi v nákupních centrech moc nemusím, tohle mám ráda. Všude davy lidí, který se snaží sehnat to, po čem jejich nejbližší touží. Zrovna včera jsem byla na Arkádách a lidí tam bylo jak nakakáno, slušně řečeno :D.

Světélka, svíčky, výzdoba atd.? To je moje věc! Naprosto to zbožňuji. Je to něco tak nádherného :) Když přijdu ze školy, nebo odněkud, zapálím si moji oblíbenou svíčku od Village Candle, Pumpkin Pie a zapnu světýlka. Přesně tahle vůně svíčky mi připomíná Vánoce. 



Víte co je úplně nejlepší vůně? Stromečku a cukroví. To je snad to nejdomáčtější, co může být. Baví mě zdobit stromeček a taky mě baví péct curkoví. Někoho to sice moc nebere, ale já mám moc ráda.


























Jako další věc - Vánoční filmy. Takové to ráno na Štědrý den, kdy se probudíte, sednete si k televizi a koukáte na pohádky a filmy. Nejradši mám Vánoční koledu, Láska nebeská, Grinch, Polární Express a české pohádky samozřejmě.



Vánoční trhy. To jak prostě tam přijdete, všude spousty lidí, výzdoba, světélka, hvězdičky atd. Ani nemusíte nic kupovat, stačí si dát svařák, trdelník a jen tak se procházet. Prostě krása.



Vánoční písničky, které si pouštíte doma a do sluchátek, jsou prostě boží. Nejvíce poslouchám asi naše koledy, ale taky si pustím nějaké ty Anglické :). Nejhezčí je asi od Franka Sinatry - Let It Snow a od Ariany Grande a Mac Millera - Baby It's Cold Outside. To teď poslouchám pořád :)


Tohle by bylo pro dnešní článek všechno. Doufám, že si zimu a Vánoce vychutnáváte jako já! Mějte se krásně! ♥



 


0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author