My Skin Care Routine

Ahooj. Dnes budu psát o mé pečovací rutině. Budou tu různé přípravky na pleť, ale spíše na problematickou.

Začnu asi odlíčením očí a make-upu. Na to používám odličovat od Nivei. Používám ho proto, protože mě k tomu naučila moje mamka. Nechci si kupovat jinej odličovač, bylo by to zbytečné a tenhle mi celkem vyhovuje. Koupíte v drogeriích :)



Dále na úplné vyčištění pleti mám tuhle smývací masku od Lecidermu (cenu nevím, dostala jsem to v sadě minulé Vánoce). Má to stahovat póry a regulovat tvorbu mazu. Vyživuje a hydratuje, zmatňuje pleť. Samozřejmě, masku nepoužívám každý den, asi tak 2x do týdne. Seženete v lékárnách :)



Po masce přichází další čištění, akorát scrub. Možná si říkáte, že toho je už moc, ale mě to tak osobně vyhovuje. Používám peeling od Nivei, clean deeper. Má to vyčistit do hloubky a zmatnit pleť. Je to s výtažky z magnolie a perličkami s kyselinou mléčnou. Podle mě je tenhle scrub příjemný a dobře čistí. Koupíte normálně v drogeriích :)

Po peelingu nanesu na tampónek pleťovou vodu od Oriflamu. Oriflame moc nemusím, ani od něj nic nemám, ale babička se mi furt snaží pomoc a objednává mi různé přípravky na problematickou pleť (však znáte ty babičky:D). Jinak, každý den používám vodičku předepsanou od kožařky (bohužel, teď ji u sebe nemám, momentálně se mi připravuje). Tuto od Oriflamu používám jako náhradní.
- Asi jedině objednání přes oriflame

A nakonec, používám jenom 3 přípravky. Samozřejmě, že ne, najednou. Jak kdy. Něco mám od kožařky, a něco od babičky. První je asi Zineryt (lékárna, na předpis), který mi hodně pomáhá s akné. Když to otevřete, má to houbičku a normálně to nanášíte na problematická místa. Mě osobně hodně pomohl. Druhá věc je Duac (lékárna, na předpis). Je to takový podivný lepící krém. Při nanášení je jako normální krém, ale po nanesení je divně lepkavý, nechutně lepkavý :D. Ale také mi hodně pomohl, takže tomu patří mé díky :D. Poslední a taky super věc, gel spray od finclubu (koupila babička:D). Vůbec tu značku neznám, ale tenhle gel je fakt úžasný. Používám ho od začátku července a hodně mi pomohl. Můžete ho nastříkat na cokoliv. Na menší spáleniny, akné apod. Mě také hodně pomohl když jsem byla spálená v Egyptě, to byla moje záchrana :). Má chladit, hydratovat, osvěžovat a pomáhat regenerovat. Taky stojí okolo 500 Kč.



Tohle by bylo pro dnešní článek vše. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale je to focené pozdě večer. Děkuji za každé shlédnutí mého blogu. Mějte se krásně ♥

2 komentářů:

  1. Super článek!!:) Ten face toner od oriflamu používám taky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujuu:) Jo, není zas tak špatnej, ale nejradši mám ten od kožařky:)

    OdpovědětVymazat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author