Christmas Wishlist ❄

Ahooj! Asi jak jste si všimli, dnes to bude o mých přáních na Vánoce. Možná, se to někomu zdá brzo, ale pro mě to brzo určitě není. Věci, které bych si přála mám rozmyšlené už od září (ne, nejsem magor:D) Samozřejmě, že moje úplně největší přání je, mít klid a prostě takovou tu úžasnou vánoční pohodu.

Jako první tu mám asi nový foťák - nejlépe zrcadlovku nebo ultrazoom. Přeji si ho od taťky (mám rozvedené rodiče). Chtěla bych nějaký opravdu kvalitní. Buď od Canonu nebo Nikonu :) Protože mě baví fotit a mám na to nějaký foťák od samsungu, nebo ani nevím od čeho je.




Další věc je asi nějaká ta kosmetika - paletky i-Divine od Sleeku jsou naprosto úžasné, takže si jednu určitě na seznam připíšu. Nejvíce se mi líbí Oh So Special. Kosmetiky si přeji více, ale to ostatní už nechám na mamce :)
Od Sleeku se mi taky líbí Bronzer Brozne Block - LIGHT.

Miluji Big Seana a Arianu Grande, takže si přeji jejich CD - Hall Of Fame a My Everything ♥ Miluji tyhle dva interprety, nejdokonalejší jsou spolu ♥


Když už budu mít ty stíny, tak si také přeji nějakou sadu štětců. Hodně bych chtěla ty štětce z www.dresslink.com nebo www.newdress.com. Viděla jsem na ně hodně dobré recenze, takže si je s holkama objednáme. Ještě bych možná uvítala sadu od Elfu nebo Sleeku.



No, a to bych nebyla já kdybych si nepřála straaaašně mooooc oblečení :D. Nejvíc toho mám vybraného na www.dresslink.com. Mě se moc líbí taková ta džínovo-mikinová bunda, proužkovaný crop top, červená skate skirt a to je asi tak všechno :)



No a nakonec, by tu byla Yankee svíčka. Úplně miluji svíčky a mohla bych je pálit pořád. A jelikož, jsou teď Yankee Candles dostupné i v Europarku, Super store, tak si ji přeji k jako vánoční dárek. Nejvíc mi z těch vánočních vůní byla sympatická Christmas Eve.


Tohle je nejspíš všechno :) Nepřeji si toho tolik (obvykle si toho přeji strašně moc), protože už je tam ten foťák a ten je dost drahý :) Miluju Vánoce. Nejen kvůli těm dárkům, kvůli té atmosféře, trhům, výzdobě, cukroví, vůně stromečku.. Už se strašně těším.
Mějte se krásně ♥




4 komentářů:

  1. skvely;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně přemýšlím, že si tvůj wishlist celý zkopíruju! Je super! Co se týká foťáku, tak ti doporučuju Nikon D5100 s objektivem 18-105 mm, mám ho už pár měsíců a jsem s ním neuvěřitelně spokojená, fotí na svou cenu vážně krásně (předtím jsem měla Olympus, a nedá se to vůbec srovnat)!
    http://coloursbynicole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že odpovídám opožděně, ale přece :D Děkuju moc za radu, ještě o tom popřemýšlím. Přemýšlela jsem také nad Canonem EOS 600D, ale zvážím to :) Děkuju!

      Vymazat

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author