Saturdiary - 8.11.2014 ❄

Tenhle článek bude Saturdiary, kde budu popisovat co jsem dělala dnes (v sobotu)
 Možná to hude každou sobotu, někdy i jiný den. Podle toho co bude zrovna v plánu:) Dnes jsme měly s holkama nakupovat vánoční dárky.

Ráno jsem vstala okolo 08:30. Ještě asi půl hoďky jsem se převalovala, koukala na telku a na různé soc. sítě. V 10 jsem se šla umýt a obléct. Říkala jsem si, že je ještě brzy, protože bus mi jel v 11:13 a sraz s holkama jsem měla až ve 12:00 na muzeu. Tak jsem ještě poslouchala písničky a nic nedělala. Asi v půl  jedenácté, jsem se nalíčila a jenom čekala. Pak jsem vyrazila na bus, z busu přestoupila na metro a tak za 20 minut byla na Muzeu. Pod koněm jsem čekala na Terezku ( www.beautybytereza.blogspot.cz ) a Ady ( youtube - looksbyadele ). Když přišly, najedly jsme se v Mekáči (ano, zdravá strava). Po té jsme měly namířeno do Juliuse Meinla, pro vody Voss a Arizony. Ale vzhledem k tomu, že to zavírají a mají 50% slevy, to bylo vykoupené. No a namířeno jsme měly do Palladia. Do Palladia hlavně kvůli Lushy. Zaujalo nás video od A Cup Of Style. Tam jsme byly celkem dlouho, protože jsme nevěděly co dřív. Něco fakt vonělo ale něco bylo fakt strašný. Já a Terka jsme koupily Butterbear a Father Christmas kouli, a Ady stejnou kouli a ještě nějakou kouli (nevím jak se říká těm koulím :D). A pak jsme si jako socky řekly o nějaké vzorečky. Následoval Topshop, kde jsme nic nekoupily. No a nějak jsme se tam toulaly. Potom jsme šly do DMka, Ady si tam koupila štětec a já pro mamku sprcháč od Dove a řasenku. A hurá na Arkády. Nejdřív jsme skočily do H&M, podívat se co mají. Nic moc nás nezaujalo. A protože naše trenérka, nám doporučila na tréninky pánské trika v New Yorkeru, šly jsme tam. Hned nás upoutaly pánský basic trika. Všechny tři jsme je vyzkoušely a byla to bomba :D. Pak jsme vzaly i pro taťky, protože až pojedeme na soutěž, tak si uděláme fotku a bude to strašně super!:D Ještě rychle jsme skočily do CCC obuvi, kde jsme si s Terkou vyhlídly nádherný boty, akorát je něměli v naší velikosti. Tak jsme je zarezervovaly na Budějárně v DBK. Protože jsme byly hladové, zašly jsme na jídlo. Po té do DMka (zase), Ady si koupila Baby lips a já sprcháč pro taťku. Potom v lékárně si Terezka kupovala vazelínu na nějaké DIY. Takže se těšte na fancy DIY na jejím blogu! A poslední zastávka byla v Nanu nana, zase Terka si kupovala nějaké essenciální olejíčky či to to bylo. Po zaplacení jsme vlezly do metra a jely na Budějovickou. Tam jsme si v CCC zkoušely ty boty. Jenže to byly 40 a byly nám velké. Nenaštve to? Takže Terezka si musela zarezervovat 39 na Novodvorský, bude je mít zítra a já jí závidím :D. Fakt jsme byly už unavené, takže jsme jely domů. Já s Ady metrem pro Terezku přijela mamka.
Byl to opravdu užitý den. Hrozně jsme se nasmály a doufám že to někdy zopakujeme! Určitě holky sledujte.
- omlouvám se případně za chyby, píšu to na mobilu protože mi kleknul mů úžasnej počítač. Takže jsem to jenom nějak rychle shrnula.
Instagram: @charlynakam_
Twitter: @charliecavan
Mějte se krásně!❤

2 komentářů:

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author